onsdag 4 november 2009

vad ett sms kan göra en på bättre humör...

..och speciellt när det kommer helt oväntat från sin bästa vän. Han skrev: "Sitter i bilen och lyssnar på P4 och det är finsk musik och jag kom att tänka på dig :) saknar dig"
Fina ord från en helt underbar vän jag träffar allt för sällan. Ibland önskar jag att vi bodde närmare varandra.

Annars så är jag allmänt hängig. Kan inte sova och det beror på att det just varit full måne. Börjar vantrivas på jobbet, mest för att man jobbar så sent, tur då att man inte jobbar i en annan butik inom samma koncernen, hade haft ännu värre tider då. Jag hinner inte göra allt jag skulle vilja. Mest då träffa min älskling, men även mina vänner blir lidande. När ska jag hinna med allt; familjen, vännerna, mitt hushåll och framför allt mig själv... Varför har dygnet bara 24 timmar och veckorna bara 7 dagar? Jag behöver fler timmar och fler dagar...


Humör: trött och grinig
Platespottingstatus: Hittade 16 idag... 17 här näst...vet en bil med den nummern :P
Lyssnar på: radio extrem
Har: Ont i ögonen...
Hade: svårt att sova i natt igen...
Vill: byta arbetstider
Väntar på: tekken 6
Saknar: min bästa vän
Älskar: min älskling mer än nåt annat, han är helt underbar, tack för att du finns

1 kommentar:

  1. Helt toppen när man får sådana sms som kommer helt oväntat. Just like a suprice :)

    SvaraRadera