onsdag 21 oktober 2009

Tack till ägaren med den röda volvon

Härom dagen på jobbet medan jag gjorde sånt jag brukar göra blev jag distraherad av nåt.

Jag satt i kassan eller tja mer dona på runt i kassa området. Minns inte rikigt vad jag gjorde men jag tror det var ett jag fixa till kundvagnarna och jag snegla ut för nåt verkade intressant där. Och när jag tittade ut genom dörren står en röd volvo där. Och på nummerplåten, som syndes jätte bra, står en helt underbar siffra. 15. Det var nr 15. jag blev å stå en kort sekund bara för att försäkra mig om det. Och jo det var nr 15. jag minns inte ens vad det stod mer på den. Men jag fick det viktigaste... jo jag säger det igen...nr 15... Förlåt om jag blev tjatig nu men jag är bara så glad... nu har jag 984 nummer kvar.

Humör: Lite lessen, saknar min älskling
Platespottingstatus: Äntligen är jag på nr 16
Ser på: Dexter
Är sugen på: att ha 2 and a half men maraton
Har: 21 Johnny Depp filmer
Hade: 3 sötingar i sängen i natt

1 kommentar:

  1. Toppen gumman hoppas de inte käppar lika mycket med nr 16.. <3

    SvaraRadera