tisdag 13 oktober 2009

Var ett tag sen nu...

Har varit torka på den här sidan jo jag vet. Men när man inte har lust att skriva så är det svårt att skriva. Samma sak är det med orken, den måste finnas den med. Men ett par rader ska jag nog få ner nu.

I mitt liv händer det inte så mycket. Man har en underbar älskling man är med så ofta det går och där emellan så ska man jobba, träna och ta hand om hemmet och bäbisarna (katterna). Plus alla kompisar som vill umgås med en. Uj uj uj... hur ska man hinna och vad ska man prioritera.

Annars så har jag bestämt mig för att gå i skolan igen. Blir högst troligt Hotell och konferens linjen på restaurang skolan. Alla säger att det är en toppen rolig linje. Så om ett år är jag fattig studerande igen. Men det ska nog gå bra det. Har ju klarat av det förr. Och med stöd och hjälp från nära och kära så tror jag det går ännu bättre.

Nå inte mer att säga just nu. Kommer mer en annan gång...

Humör: Trött, men glad och på bushumör
Platespottingstatus: Letar med ljus och lykta efter nr 15
Går och sjunger på: over the rainbow
Ser på: dexter
Drömmer om: sol och värme
Är sugen på: hemlagade köttbullar
Funderar på: att resa till Prag och gå på medeltida tortyr museet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar