torsdag 15 oktober 2009

tandläkaren

Jaha då har man tagist mod tills ig och tagit sig i kragen och börjat gå hos tandläakren... usch gillar inte alls att fara dit men lika bra att fara annars blir det stora i både tänder och ekonomi. Väntar man för länge kan det bli super dyrt... dagens besök kosta 110 €. Och då kostade röntgen bilden 60... usch vill inte veta vad det ska kosta att laga tänderna... fy tusan... nä inte tänka på det nu. Tar den smällen sen när det kommer.

För övrigt så¨händer det inte mycket i mitt liv. Ont i foten efter vridningen i helgen så ingen träning idag. Ska vila foten och köra 10 gånger hårdare nästa gång. Jo... beach 2010 here I come.

Vila innebär film.. och idag blir det senaste harry potter... japp ska äntligen se den. Men först ska jag till discshop och reservera tekken 6 (om det går)... kommer i slutet på denna månad sen j-lv-r ska det kickas lite rumpa på mina nära och kära som vill spela mot mig... he he..

Humör: Mätt och glad
Platespottingstatus: Still looking for 15
Går och sjunger på: det ajg hörde senast på radion...varierar med andra ord...
Ser på: senaste harry potter filmen
Drömmer om: sommaren som det är långt kvar till
Är sugen på: att mysa med mitt gulle
Funderar på: varför det ska vara så dyrt att fara till tandläkaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar