måndag 19 oktober 2009

wiiee

ja då var det måndag igen. haft en härlig helg med jobb och mys... dock lite ledsamt att säga hej då åt gulle som är på kurs i stockholm hela veckan *snyft* Kommer nog att gå bra... har ändå hela veckan mer eller mindre bokad. Plus att det kom tre filmer med min gud (J Depp) på posten idag. 1 som jag sett förut, 1 som jag tror jag har sett och en jag inte har en aning om vad är... spännande att se vad det är. Någon som vill sitta och torka mitt dreggel någon kväll?

Idag så ska jag nog inte göra så mycket... tvätta lite tror jag och städa lite. Sen bara ta det lugnt... kanske en promenad ikväll... eller om skulle se om någon vill ta en kaffe/käka middag med mig idag/ikväll. Någon som känner för nåt sånt?!

Humör: Glad, fick filmer på posten ju...
Platespottingstatus: Still looking for 15, snart vill jag ha tips om var men finner en register skylt med denna siffra
Ser på: Det stilla höstvädret utanför fönstret
Drömmer om: ett hus vid havet
Är sugen på: lakrits och se en film med min gud
Har: mjukisbyx dag

2 kommentarer: